איזה סוג אופניים חשמליות הכי טובות?

תוכן עניינים

אופניים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר בשל הנוחות, סבירותם והידידותיות לסביבה. פוסט זה בבלוג יספק סקירה כללית של הסוגים השונים של אופניים חשמליים הזמינים וידון איזה סוג הוא הטוב ביותר עבור רוכבים שונים.

סוגי אופניים חשמליים

אופניים חשמליים מגיעים במגוון סגנונות ותצורות, שלכל אחד מהם יתרונות וחסרונות משלו. הסוגים הנפוצים ביותר של אופניים חשמליים הם סיוע בדוושה, מבוקרי מצערת ומנוע בלבד. לאופניים מסייעים בפדלים יש מנוע המספק סיוע בעת דיווש, ומקל על הרוכבים לטפס על גבעות או לנסוע למרחקים ארוכים. לאופניים הנשלטים על מצערת יש מנוע שניתן להפעיל אותו מבלי לדווש, ולאופניים עם מנוע בלבד אין דוושות כלל. סוג האופניים החשמליים המתאים ביותר לרוכב מסוים תלוי בצרכיו ובהעדפותיו. אופני סיוע בפדלים הם הטובים ביותר עבור אלה שרוצים להתאמן טוב, מכיוון שהם דורשים מהרוכב לדווש כדי להפעיל את המנוע. אופניים עם שליטת מצערת הם אידיאליים למי שרוצה את הנוחות שביכולת להפעיל את המנוע מבלי לדווש, בעוד שאופניים עם מנוע בלבד נהדרים לרוכבים שרוצים להגיע ליעדם במהירות אבל לא רוצים לדווש הרבה. . בנוסף לסוגים השונים של אופניים חשמליים, ישנן גם סוגים שונים של אופניים חשמליים. לאופניים חשמליים Class 1 יש מנוע שיכול להגיע למהירויות של עד 20 קמ"ש, בעוד לאופניים חשמליים Class 2 יש מנוע שיכול להגיע למהירויות של עד 28 קמ"ש. לאופניים חשמליים Class 3 יש מנוע שיכול להגיע למהירויות של עד 28 קמ"ש, אך הרוכב חייב לדווש כדי שהמנוע יפעל. בסופו של דבר, סוג האופניים החשמליים שהכי מתאים לרוכב מסוים תלוי בצרכים ובהעדפות שלו. אופניים מסייעים לדוושות הם מצוינים למי שרוצה להתאמן טוב, בעוד שאופניים עם שליטה על מצערת הם מושלמים למי שרוצה להגיע ליעדם במהירות מבלי צורך לעשות הרבה דיווש. אופניים חשמליים Class 1 הם הטובים ביותר לרוכבים שרוצים לנסוע במהירויות איטיות יותר, בעוד שאופניים חשמליים Class 2 ו- Class 3 הם הטובים ביותר עבור אלה שרוצים לנסוע במהירויות גבוהות יותר.

תמונה של אופני הרים עם מנוע חשמלי וכידון
אופני הרים עם מנוע חשמלי וכידון

אופני הרים

אופני הרים הם הבחירה המושלמת לרוכבים שנהנים לצאת לשטח ולהתמודד עם שטח קשה. אופני הרים חשמליים מצוידים במנוע רב עוצמה ובסוללה, מה שמקל על הטיפוס על גבעות והתמודדות עם משטחים לא אחידים. המנוע עוזר לבלום זעזועים ולהפחית עייפות, ומאפשר לרוכבים ליהנות מהנסיעה שלהם לאורך זמן. בנוסף, אופני הרים חשמליים מעוצבים עם מסגרת עמידה שיכולה לעמוד בפני הקשיים של רכיבת שטח. הם כוללים גם צמיגים רחבים המספקים אחיזה ושליטה מצוינים, מה שהופך אותם לאידיאליים לניווט בבוץ, שלג ושטח מאתגר אחר. אופני הרים חשמליים הם אידיאליים לרוכבים שנהנים מהרפתקאות שטח ולא אכפת להם קצת מאימון.

אופני עיר

אופני עיר הם אפשרות מצוינת לרוכבים עירוניים שרוצים דרך ידידותית לסביבה ויעילה להתנייד בעיר. בדרך כלל הם כוללים מסגרת מדרגת, צמיגים רחבים וכידון זקוף, מה שהופך אותם לקלים לתמרון בפקק ואידיאליים לנסיעות קצרות. אופני עיר מגיעים בדרך כלל עם מנוע אמצע המספק נסיעה חלקה וחזקה, ולעתים קרובות יש להם אורות, פגושים ומתלים משולבים כדי להפוך אותם למעשיים עוד יותר. אופני עיר מצוידים בדרך כלל עם מערכת מתלים כלשהי, מה שהופך אותם נוחים לרכיבה אפילו ברחובות העיר הקשים ביותר. אם אתם מתכננים להשתמש באופניים שלכם בעיקר לנסיעות, אז אופני עיר יכולים להיות הבחירה המושלמת.

איור של אופני עיר עם מנוע חשמלי
איור של אופני עיר עם מנוע חשמלי

אופניים מתקפלים

אופניים מתקפלים הם אפשרות מצוינת לרוכבים שצריכים להעביר את האופניים שלהם לעתים קרובות. אופניים מתקפלים הם קלים וקלים לאחסון, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור נוסעים שצריכים להביא את האופניים שלהם בתחבורה ציבורית כמו אוטובוס או רכבת. אופניים מתקפלים מתאימים גם לדיירי דירות שאין להם הרבה מקום אחסון. לאופניים מתקפלים רבים יש גלגלים קטנים יותר מאשר סוגים אחרים של אופניים חשמליים, מה שיכול להפוך אותם לפחות יציבים, אך הם עדיין אופציה מצוינת לרוכבים עירוניים. אופניים מתקפלים הם בדרך כלל סבירים יותר מאשר סוגים אחרים של אופניים חשמליים, מה שהופך אותם לאופציה מצוינת עבור רוכבים עם תקציב. לבסוף, לחלק מהאופניים המתקפלים יש סיוע חשמלי, המאפשר לרוכבים לקבל חיזוק כוח כשהם זקוקים לו ביותר. עם כל היתרונות הללו, אופניים מתקפלים הם אופציה מצוינת לרוכבים עירוניים הזקוקים לצורת תחבורה נוחה, משתלמת וידידותית לסביבה.

אופניים חשמליים עם פדאל Assist

אופניים חשמליים עם סיוע בדוושה הם בחירה מצוינת לרוכבים שלא רוצים להסתמך רק על המנוע החשמלי, ובכל זאת רוצים ליהנות מהיתרונות של אופניים חשמליים. לאופניים מסוג זה יש מנוע המופעל כאשר הרוכב מדווש. לאחר מכן המנוע מספק דחיפה נוספת של כוח, מה שמקל על עלייה במעלה גבעות ושטח קשה אחר. המנוע מופעל בדרך כלל באמצעות סוללה נטענת, הממוקמת בדרך כלל במרכז המסגרת. ניתן לכוון את תפוקת הכוח של המנוע, מה שמאפשר לרוכבים להתאים אישית את כמות הסיוע שהם צריכים. אופניים חשמליים עם סיוע דוושה הם בחירה מצוינת לרוכבים שאוהבים לרכוב לצורך פעילות גופנית, אבל לא רוצים לדחוף את עצמם יותר מדי. המנוע מספק דחיפה נוספת, המאפשרת לרכוב רחוק יותר ומהיר יותר מבלי להשקיע יותר מדי מאמץ. סוג זה של אופניים חשמליים מצוין גם לרוכבים בעלי יכולת פיזית מוגבלת, או הזקוקים לסיוע בעת נסיעה בשטח קשה. אופניים חשמליים עם סיוע בדוושות הם בדרך כלל קלים יותר ובמחיר סביר יותר מאשר סוגים אחרים של אופניים חשמליים. הם גם קלים יותר לתחזוקה ואחסון, מכיוון שהסוללה ניתנת להסרה בדרך כלל. יתר על כן, מכיוון שהרוכב עדיין מדווש, אופניים אלו הם הרבה יותר ידידותיים לסביבה מאשר אופניים חשמליים המסתמכים אך ורק על המנוע. בסך הכל, אופניים חשמליים עם סיוע דוושה הם בחירה מצוינת לרוכבים שרוצים את היתרונות של אופניים חשמליים מבלי להסתמך יותר מדי על המנוע. הם נוחים, קלים לתחזוקה וידידותיים לסביבה. יתר על כן, תפוקת הכוח המתכווננת מאפשרת לרוכבים להתאים אישית את כמות הסיוע שהם צריכים.

סוגי אופניים חשמליים:

סוג אופניים מהירות מקסימלית טווח מחיר (ILS)
אופני הרים 25 קמ"ש 50 מייל ₪8,000
אופני דרך 25 קמ"ש 40 מייל ₪7,000
אופניים היברידיים 20 קמ"ש 45 מייל ₪9,000
אופניים מתקפלים 15 קמ"ש 25 מייל ₪5,000

אין תשובה חד-משמעית בכל הנוגע להחלטה איזה סוג של אופניים חשמליים הוא הטוב ביותר. סוג האופניים שתבחר צריך להיות תלוי בסגנון הרכיבה ובצרכים שלך.

מלאו פרטים ותיהיו תמיד הראשונים לדעת את כל החדשות בעולם האופניים חשמליים והקורקינטים החשמליים.

איך לבחור קורקינט חשמלי

בחירת קורקינט חשמלי נכון יכולה להיות משימה מאתגרת עם כל כך הרבה אפשרויות הקיימות בשוק. פוסט זה בבלוג נועד להדריך אותך בתהליך בחירת הקורקינט החשמלי

קרא עוד »

היתרונות של אופניים חשמליים

מדריך מקצועי זה נועד להדגיש את היתרונות הרבים של אופניים חשמליים. הוא מכסה באופן מקיף את היתרונות הסביבתיים, הפיננסיים והבריאותיים שלהם, ומספק תובנה עמוקה מדוע

קרא עוד »

אופניים חשמליות

הפוסט בבלוג מספק תובנה מקיפה על עולם האופניים החשמליים. הוא בוחן את הפופולריות הגוברת שלהם, את היתרונות שהם מספקים לסביבה ולאדם, כמו גם את ההתקדמות

קרא עוד »